تبلیغات

واکنش وب سایت روستای گندیشمین به خبر خبرگزاری مهر

واکنش وب سایت روستای گندیشمین به خبر خبرگزاری مهر

بسم الله الرحمن الرحیم

بدین وسیله وب سایت روستای گندشمین یا گندیشمین نسبت به خبر منتشره از خبرگزاری مهر واکنش نشان داده و لازم می داند درباره برخی صحبت ها توضیح ارایه کند.

خبر گزاری مهر در بخش استانها خبری با عنوان (صدایی که شنیده نشد) خبری منتشر کرده که یک بخش از آن به روستای گندشمین یا گندیشمین مربوط می شود که در آن عنوان شده کسی به نام حمید غیابی مدعی شده است که لاشه هواپیمای سقوط کرده در کنار جاده روستای گندیشمین را مشاهده کرده (حالا معلوم نیست کی و کجا ) که صدای مهیب حاصل از سقوط آن هواپیما مردم را هراسان کرده و مسئولان هم اطلاع رسانی نمی کنند.

در اوایل صبح روز پنج شنبه بود که مردم روستای گندیشمین مانند هر روز دیگری مشغول کارهایشان بودند ناگهان صدای خیلی مهیبی از ناحیه غربی روستای گندشمین همه مردم را از خانه های خود بیرون می کشد. گفته می شود که این صدا در خود شهرستان اردبیل هم به وضوح و بلندی شنیده شده بود.

کل قضیه صدای تاریخ فوق این بوده که (من از شاهدان عینی حادثه پرسیدم) هواپیمایی از ارتفاعات سمت غربی روستای گندیشمین به این روستا نزدیک می شود  که ناگهان یک شی ای از هواپیما وسط  دره نسبتا عمیقی که در زبان محلی به نام دره ( بند گوزایی ) شناخته می شود رها می شود و صدای مهیبی بوجود می آورد این افراد اظهار داشتند که هیچ چیزی در ناحیه برخورد شی به سنگهای کف دره یا تخته سنگ های اطراف مشاهده نکردند بجز چند خراشیدگی جزئی که ابراز می داشتند به احتمال قوی بمب مشقی بوده و اصلا هیچ سقوط و غیره ای در کار نبوده است.

تصاویری از منطقه مذکور البته این تصاویر سال 1389 گرفته شده است

وب سایت روستای گندشمین یا گندیشمین از تمام افرادی که دنبال شایعه هستند می خواهد تا به جای شایعه سازی دنبال حقیقت باشند.

و اما نکته ی اصلی :::

نکته ی اصلی این است که شایسته نیست اتفاقی به این بزرگی بی جواب بماند و باید مسئولان به این سوالات مردم جواب دهند

 این هواپیما مال کجا بوده ، چه کاره بوده ، در قبال ترسی که به جان مردم روستا و شهر انداخته آیا نباید کسی جواب گوی این مردم باشد ؟؟؟؟؟؟؟/

از مسئولان محترم استانداری اردبیل و فرمانداری انتظار داریم به طور شفاف پاسخ دهند.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...